Trends

Zelf tickets uitgeven?

Tegenwoordig kan zelfs de kleinste vereniging die misschien maar een paar gelegenheden houdt met verschillende tentoonstellingen die ten noorden van een week of langer reiken, een programmeerraamwerk voor tagging gebruiken om tickets verkopen in plaats van afspraken vast te leggen via een monotone pen en papier-strategie. Bovendien kan elk complex programmeerraamwerk voor de filmindustrie de nauwkeurigheid verbeteren, namen van klanten vastleggen voor eenvoudige toegang in een dataset en aanvankelijk de subtiliteiten van deals en uitwisselingen opgeven.

Het opzetten van dergelijke kaders is redelijk eenvoudig. Ondanks het feit dat het haalbaar is om van binnen en van buiten een volledig programma voor de filmindustrie te krijgen, zou het voor de meeste verenigingen, en in het bijzonder voor diegene die een paar gelegenheden houden, een uitdaging zijn om de hoge aanschafkosten van dergelijke programmering te legitimeren.

De meest ideale keuze voor meer bescheiden verenigingen is om een ​​framework te kiezen dat volledig wordt gefaciliteerd door de leverancier van het tagging framework, dus het enige dat normaal gesproken van fundamenteel belang is, is het invoeren van een paar documenten op de pc die toegang geven tot het hoofdprogramma, inclusief alle activiteiten op het gebied van organisatie en ticketdeals. De meeste verenigingen zouden naar alle waarschijnlijkheid een elektronisch raamwerk waardevoller beschouwen dan een raamwerk waarbij de primaire programmering op de pc van de associatie wordt geïntroduceerd.

Met een elektronisch raamwerk kan iedereen die een pc en een internetvereniging benadert inlogrechten krijgen voor de organisatie van het ticketraamwerk en ticketdeals. Specifiek voor buurt- en non-benefit-verenigingen kan dit een specifiek voordeel zijn, gezien de manier waarop dergelijke verenigingen over het algemeen worden gerund door slechts een bescheiden groep toegewijde vrijwilligers. Het hebben van de capaciteit voor elke toegewezen klant om bij het raamwerk te komen, kan deze boodschap uitbreiden onder veel meer individuen en, verrassend genoeg, de kaartverkoper de capaciteit bieden om het raamwerk te overzien in elk geval, wanneer ze in het buitenland zijn of op siësta’s van Britse festivals. Bovendien houdt het bovendien in dat iedereen met inlogvrijheden snel de staat van ticketdeals en inkomsten kan zien, wanneer dan ook.

De meeste kaartprogramma’s voor de filmindustrie bieden ook de keuze om tickets van een site te veilen. Het is duidelijk dat u wilt beginnen met het aanbieden van tickets via uw filmindustrie, en later doorgroeien naar een volledig online aanwezigheid.

Het online beschikbaar stellen van tickets brengt sowieso een onverwachte complexiteit met zich mee, namelijk dat je een strategie wilt uitstippelen om termijnen van kopers te innen. Sommige tagging-frameworks zullen de uitwisselingskant in uw voordeel behandelen en zullen daarom de ticketbetaling verzenden wanneer de gelegenheid zich voordoet of op een maandelijks gebouw, minus Visa-kosten en minus eventuele kosten of extra uitgaven die de taggingleverancier eist. Andere tagging-frameworks neigen naar u om uw eigen termijndeur en verzendaccount in te stellen, zodat alle ticketinkomsten snel aan uw record worden toegeschreven nadat een deal op internet is voltooid. Hoe dan ook, in het geval dat u geen handelaarsrecord en toegang op afbetaling heeft, of dergelijke keuzes niet wilt instellen, is het over het algemeen denkbaar om associaties te gebruiken, bijvoorbeeld PayPal om termijnen te erkennen.

Het taggen van projecten zal tickets met de naam van de gelegenheid, datum, kolom, stoelnummer, segmentnummer enzovoort afdrukken, snel een ticket wordt verkocht of op een later expliciet tijdstip. Bij veel projecten kun je tickets printen op een gewone laser- of inkjetprinter, waarbij je bij voorkeur voorgeprikt papier zou krijgen, met als doel dat er 4 of 5 tickets op een enkel stuk papier worden afgedrukt. Over het algemeen zijn tickets volledig of tot op zekere hoogte aanpasbaar wat betreft toegevoegde tekst, logo’s, afbeeldingen, enzovoort

Het is duidelijk dat er over het algemeen een verwachting is om te leren en aan te passen met elk nieuw tagging-programmeerprogramma, maar het grootste deel van meer bescheiden lokale en non-benefit-verenigingen zullen waarschijnlijk opmerken dat dit een onbeduidende uitgave is om te betalen voor een programmeerkader voor de filmindustrie dat kan ongelooflijk veel tijd en moeite besparen bij het opnemen en geven van passen voor gelegenheden.

Je houd misschien ook van..